Στόχος της ΡΜΙ ο διπλασιασμός των πωλήσεων του IQOS

Της ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΚΟΝΤΗ

Κατά τους άγραφους κανόνες της αγοράς, οι εταιρείες έχουν σήμερα δύο επιλογές:
είτε προσαρμόζον­ται είτε πεθαίνουν.

Μπορεί αυτό να απαιτεί την εκ βάθρων ανα­συγκρότησή τους, όμως για να επιβιώσουν θα πρέπει να υπα­κούσουν στις επιταγές της νέας τεχνολογίας.

Αυτό σημαίνει ότι θα αποφασίσουν είτε να αυξή­σουν το κόστος κάνοντας επενδύσεις που κινούνται προς αυτήν την κατεύθυνση, είτε “σε περί­πτωση που δεν το κάνουν” ενδεχομένως να χαθούν σταδιακά από τον επιχειρηματικό χάρτη, επειδή μοιραία θα τις «εξοστρακίσει» η ίδια η αγορά.

Στόχος της ΡΜΙ ο διπλασιασμός των πωλήσεων του IQOS